تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم در این هفته انجام شد؛ غبارروبی مزار شهدا و شرکت در روز استکبار ستیزی از دیگر برنامه‌ها تا پایان هفته است.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 02 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، جعفری مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا در حاشيه آئین گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:

۸ آبان روز شهادت شهید فهمیده تا ۱۳ آبان ماه که روز استکبار ستیزی بوده به‌عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی در مازندران با ۱۷۰ هزار دانش‌آموز بسیجی در بین تشکل‌های دانش آموزی بیشترین عضو را دارد و با توجه به تعداد برنامه‌های زیادی که در طول سال تحصیلی برای آنان در نظر گرفته‌ایم هم در شرایط کرونایی و در زیست بوم جدید در فضای مجازی هم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری با جذب و استقبال دانش آموزان زیادی همراه بوده است .

مسئول بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه برنامه ویژه نخبگان بسیجی از جمله برنامه های ما در این هفته بود، تصریح کرد: 2110 فرمانده ی واحد بسیج دانش‌آموزی در استان داریم که کارگاه توانمند سازی این فرماندهان به‌صورت تخصصی برگزار شد.

جعفری خاطرنشان کرد: تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم در این هفته انجام شد؛ غبارروبی مزار شهدا و شرکت در روز استکبار ستیزی از دیگر برنامه‌ها تا پایان هفته است.

وی در پایان گفت: در سالجاری با اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر به نیت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران سال تحصیلی جدید را آغاز کردیم و ان‌شالله اردوهای جهادی ما از هفته آینده به‌صورت ویژه در مناطق محروم استان آغاز می‌شود که این اردوهای جهادی فرصت تعلیم و تربیت را به صورت کاربردی تر برای همه دانش آموزان فراهم می آورد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار