در راستای رفع چالش های صنعت تعیین شد:
در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تکلیف دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی خوسف روشن شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 01 November 2021
 
به گزارش تابناک خراسان جنوبی در این نشست پس از بحث و تبادل نظر درباره  تأمین آب ، برق و گاز، رفع مشکلات اینترنت و... شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و گفت: پروژه تأمین آب شهرک حداکثر ظرف مدت ۲ ماه آینده توسط آب منطقه ای به بهره برداری خواهد رسید.
"فرهادی" افزود: با توجه به این که گاز تا درب ورودی شهرک رسیده و فقط مباحث داخلی آن باقی مانده است، با هماهنگی های لازم دراسرع وقت انجام خواهد شد.
وی با اشاره به نیاز شهرک به افزایش ولتاژ برق، تاکید کرد: این مشکل باید از طریق احداث پست و خط انتقال جدید رفع شود که با توجه به هزینه های بالای این پروژه، مقرر شد جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت توانیر و مدیران استان برگزار و تفاهم نامه ای در این خصوص منعقد شود.
وی گفت: لازم است بخشی از اعتبار مورد نیاز این پروژه توسط شرکت شهرک های صنعتی استان و بخشی نیز توسط شرکت توانیر تأمین شود.
معاون استاندار ادامه داد: برای تأمین برق و اجرای پروژه احداث پست و خط انتقال ، لازم است دستگاه های اجرای از ظرفیت های قانونی به ویژه در قانون بودجه ۱۴۰۰ و سایر قوانین مربوطه نهایت پیگیری را انجام دهند.
وی ادامه داد: براساس مصوبات این جلسه، شرکت مخابرات استان، فیبر نوری مورد نیاز شهرک را تا پایان بهمن ماه به طور کامل انجام می دهد.
به گفته وی در این جلسه همچنین در خصوص استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بیرجند بر اساس تفاهم نامه  صنعت، معدن و تجارت ، شرکت برق منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب ظرف یک ماه آینده، رایزنی شد.
وی گفت: بر اساس مصوبه این جلسه، شرکت آب منطقه ای پیگیری های لازم برای تخصیص پساب به شهرک صنعتی خوسف را انجام خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار