نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس به دنبال فاجعه روز گذشته در سرزمین منا گفت: بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی دولت عربستان سبب این ضایعه غم‌بار شد که هرگز از خاطر امت اسلامی محو نمی شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 25 September 2015

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی به دنبال فاجعه روز گذشته در سرزمین منا پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است: حادثه منی موجب آزردگی خاطر همه مؤمنین شد، بی‌گمان این ضایعه غم‌بار و نیزجریان عجیب سقوط جرثقیل در مسجدالحرام که نشان بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی دولت عربستان است، هرگز از خاطر امت اسلامی محو نخواهد شد.
آیا بهتر نبود آل‌سعود به جای تمرکز در قتل‌عام مردم و کودکان بی‌دفاع یمن و تقویت فکری و مالی جریان خشن تکفیری که موجب شادی دستگاه‌های تبلیغی صهیونیست ضد اسلام می‌شود به اداره درست مراسم حج می‌پرداخت؟ تا این حوادث اسف‌بار موجب فراموشی تعرض بی‌سابقه صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی نشود و بهتر نبود به جای خضوع و خشوع در برابر بزرگ‌ترین مدافع اسرائیل یعنی آمریکا همگام با مسلمانان جهان فریاد برائت از آمریکا و اسرائیل سر می‌داد.
اینجانب بروز این مصیبت بزرگ را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و به ملت عزیز ایران و به خصوص مردم عزیز خراسان جنوبی تسلیت عرض می‌نمایم و برای درگذشتگان علو درجة و برای مصدومان شفای عاجل آرزومندم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار