مراسم محوری گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در بیرجند اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اعلام برنامه‌های محوری گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد و شهدای خدمت در مرکز استان، آحاد مردم را به حضور پرشور در این مراسم دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰ 02 June 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی این شورا که روز یکشنبه صادر شد، آمده است: سالگرد قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در پی سخنرانی افشاگرانه امام خمینی (قدس سره) در سال ۱۳۴۲ به عنوان نقطه آغاز انقلاب اسلامی و سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هر سال یادآور بزرگمردی از تبار رسول الله صلی الله علیه وآله و سلم و احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر حاضر است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با درود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و شهدای گرانقدر به ویژه شهدای ۱۵ خرداد و گرامیداشت شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش؛ از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم به منظور حضور پرشور در مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد و شهدای خدمت دعوت می‌کند.

بر اساس این اطلاعیه مراسم محوری در شهر بیرجند یکشنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ در محل حسینیه جماران، دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ در مدرسه علمیه سفیران هدایت و سه شنبه ۱۵ خرداد بعد از نماز ظهر و عصر در مسجدالرسول بازار برگزار می‌شود.

همچنین معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اعلام کرد که ۲ هزار و ۵۰۰ زائر از این استان برای حضور در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار باقر نوفرستی گفت: اعزام زائران استان از روز شنبه آغاز شد و در مجموع ۵۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از شهرستان‌های خراسان جنوبی اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار