امام راحل(ره) بت استکبار را با کمک ملت ایران شکست

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه امام راحل بت استکبار را با کمک ملت ایران شکست، افزود: امام خمینی (ره) دو مرحله انقلاب و نظام را به خوبی پیش برد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸ 31 May 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری امروز جمعه ۱۱ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: همه مشکلات و بلا‌هایی که بر سر جامعه بشری آمده است بخاطر بی‌تقوایی سیاسی بوده است.

وی با بیان اینکه هرگونه همکاری، همدلی و بی‌تفاوتی در مقابل جبهه باطل ناشی از بی‌تقوایی سیاسی است، افزود: شهدای گرانقدر به وظیفه اجتماعی و سیاسی خود به خوبی عمل کردند.

حجت‌الاسلام مختاری در ادامه با اشاره به اینکه نمونه تقوای سیاسی را شهید آیت الله رئیسی داشتند، تصریح کرد: آیت الله رئیسی وقتی آمدند تمام قفل‌های کشور را باز و بدهی‌های دولت‌های قبل را پرداخت کرد و با وارد کردن واکسن آمار فوتی‌های کرونا را به صفر رساند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی به ایران عزت جهانی داد و رشد اقتصادی منفی را مثبت و صد‌ها کیلومتر از سواحل شمال و جنوب کشور را آزاد و هزاران کارخانه راکد و تعطیل را فعال و احیا کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور شهید در‌های صلح و همکاری را به روی کشور‌های همسایه گشود و تعامل سازنده‌ای با این کشور‌ها ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام مختاری با بیان اینکه اوضاع فلسطین نشان از تکرار کربلا دارد، گفت: مقاومت جانانه، ایستادگی در برابر ظالم و قرآن‌خوانی در خرابه‌ها یادآور صحنه‌های زیبایی کربلا و ددمنشی، خباثت، کودک‌کشی، جنایت و آدم‌سوزی اسرائیل و آمریکا نشان از نازیبایی‌های حادثه کربلا دارد که مایه شرم‌ساری برای مدعیان حقوق بشر است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا، افزود: نامه رهبری نشان از سرافرازی کشور دارد و خدا را شاکریم که انقلاب ما به جهان صادر شده است.

وی با تسلیت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و شهدای خدمت، تأکید کرد: در آستانه انتخابات مهم و تعیین‌کننده ریاست جمهوری در هشتم تیرماه هستیم.

حجت‌الاسلام مختاری با اشاره به اینکه عرصه زندگی بشر، عرصه تقابل دو تفکر ناب الهی و قرآنی و تفکر شیطانی و استبدادی است که باید عاقلانه و عالمانه در طرف درست بیاستیم، تصریح کرد: راه نجات فرد و اجتماع نیز در پیروی و عمل به تفکر ناب الهی در ابعاد مختلف است.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه امام راحل بت استکبار را با کمک ملت ایران شکست، افزود: امام خمینی (ره) دو مرحله انقلاب و نظام را به خوبی پیش برد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در سال ۱۴۰۰ بالاترین رأی را به آیت الله رئیسی دادند و میراث رئیس جمهور شهید حکمرانی تراز اسلامی است، افزود:، اما متاسفانه تقدیر الهی او را از ما گرفت و این روز‌ها دشمن از فتنه دست برنداشته و در این شرایط می‌خواهند دوباره تفکر غرب زده عَلم شود لذا باید مراقب فتنه‌ها باشیم و فردی را انتخاب کنیم که پیرو ولایت فقیه و خادم ملت باشد.

حجت‌الاسلام مختاری بیان کرد: شورای نگهبان امین ملت است و بایستی با قاطعیت و طبق اسلام و قانون تصمیم بگیرد و کسانی که شایسته هستند را تایید کنند.

امام جمعه موقت بیرجند از مردم خواست با دقت بیشتر به فردی با تفکر ناب الهی و پیرو ولایت فقیه رأی بدهند و بیان کرد: مردم ما به کمتر از تفکر توحیدی و تفکر ناب رئیس جمهور شهید راضی نمی‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار