عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ 17 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌‍الاسلام حجت سالاری، امروز 29 فروردین به رسانه‌ها گفت: با توجه به موج مثبت و امید آفرینی که در جلسات قرآنی کشور شکل گرفته که عملیات وعدالصادق مبتنی بر بسیاری از آیات قران است که الحمدلله جنبه عملیاتی پیدا کرده و می‌توان با عموم مردم خاصه نسل جوان از این منظر به گفتگو پرداخت.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: یکی از مهم ترین مسائل عملیات وعدالصادق آرمان‌های الهی جنگ با جبهه شیطان قابل بررسی است اینکه در کنار همه دستاوردهایی که به لحاظ امنیتی، سیاسی، نظامی و اقتصادی، که الان این دستاوردها را مشاهده می کنیم دستاوردهایی است که برای آینده بدست آمده است و نیاز به تبیین آن برای عموم است.

سالاری اظهارکرد: یک اتفاقی که در عرصه‌های مختلف فردی، اجتماعی و هم‌افزایی ملی صورت گرفته، همبستگی شکل گرفته و روحیه امیدی است که در بین همه طرفداران انقلاب اسلامی به وجود آورده و آنچه مشاهده میشود این است که در سراسر دنیا مردمان آزادی خواه از این فتح جدیدی که اتفاق افتاده خوشحال هستند.

وی بیان کرد: از بهم ریختن اقتدار پوشالی اسرائیل و بحث تقویت اراده مردم غزه و انرژی‌هایی که آزاد شد، یک آرمان و حرکتی را به سوی تمدن نوین اسلامی در این عرصه شاهدیم که دشمن نیز مایوس‌تر از قبل به جبهه مقاومت نگاه خواهد کرد و آن‌هایی که به سمت غرب تمایل داشتند یقیناً در معادلات و رفتار خود تجدید نظر می کنند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: کار ایران یک شروع تازه‌ایی در فهم همگانی بود که می‌توان نسبت به آموزه‌های قرآن، عملیاتی تر اقدام کرد و این کار برخاسته از اعتقادات و ارزش‌های دینی حاکم بر منطق مواجهه فرماندهان جبهه مقاومت است.

وی یادآور شد: معتقدیم که اگر در جنگ تحمیلی حدود 70 کشور دنیا عراق را همراهی کردند ولی این ایران بود که مقتدر ایستاد و نیز در این عملیات بیشتر از ده‌ کشور در مسیر مستقیم و غیر مستقیم از اسرائل دفاع کردند با این حال دست برتر از آن انقلاب اسلامی بود و این مسأله باعث تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار