جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت نام ۳ هزار و ۳۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸ 15 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که این تعداد حمایت ۵ هزار و ۳۰۰ فرزند معنوی را برعهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر ۵۵ پایگاه حامی‌یابی در سطح استان ایجاد شد و ۱۰ نفر از همکاران جهت حامی‌یابی به تهران و مشهد رفتند.

لطفی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۴۴۲ فرزند ایتام و محسنین استان اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۳ فرزند یتیم و ۷ هزار و ۹۵۰ فرزند محسنین هستند که ۴۰ هزار و ۵۶۰ نفر حامی حمایت آن‌ها را بر عهده دارند.

وی با اشاره به راه‌های اتصال به مهربانی برای شرکت در طرح اکرام ایتام افزود: مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال ۰۵۶ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و شماره تماس ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ و ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ در این طرح شرکت کنند.

به گفته وی افزون بر این مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های حامی‌یابی در سطح استان از دیگر روش‌ها برای شرکت در طرح اکرام ایتام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار