مسابقات سراسری ملی مهارت در فردوس برگزار می شود

رئیس اداره فنی و حرفه ای فرودس گفت: مسابقات ملی مهارت ۹ تا ۱۱ آبان در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 26 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حسن یعقوبی خبیری، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای فردوس از این شهرستان اظهارداشت: مسابقات ملی مهارت با حضور ۱۲۰ صنعتگر گوهرتراش از سراسر کشور ۹ تا ۱۱ آبان ماه به میزبانی فردوس و با همکاری سازمان ایمیدرو برگزار می‌شود.

وی با بیان این که مسابقات ملی مهارت در ۴ رشته برگزار می‌شود افزود: جوایز ارزنده‌ای نیز برای نفرات برتر در هر رشته در نظر گرفته شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان فردوس ادامه داد: استقبال از این مسابقه بسیار خوب بوده و استان‌های خراسان رضوی و جنوبی در مرحله ثبت نام اولیه پیشتاز هستند.

کاظم شبنم زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان هم گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقه ملی مهارت در رشته گوهرتراشی در آبان ماه ۱۴۰۲، جلسه توجیهی با صنعتگران سنگ تراش با حضور ریاست و کارشناسان فنی و حرفه‌ای شهرستان برگزار شد.

وی از جایگاه ارزشمند هنر تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و فعالیت ۶۰۰ نفر در این حوزه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه فنی و حرفه‌ای شهرستان برنامه مسابقه ملی مهارت این رشته را در آبان ماه برنامه ریزی کرده است شایسته است صنعتگران توانمند شهرستان در این مسابقه حضور پررنگی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار