کشف 5 میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در خراسان‌جنوبی

ماموران ایست و بازرسی شهرستان های بیرجند و قاینات در بازرسی از 4 دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیونت، انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال کشف کردند.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 13 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ جواد بخشی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مأموران ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مبادی ورودی این شهرستان به ۴ دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، انواع کالای خارجی قاچاق شامل: ۸ دستگاه بخاری گازی برقی، ۳ دستگاه لپ تاب و انواع البسه خارجی و ... کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه ۴ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در قاین

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیونت، انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر که با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار