بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از نصب دستگاه MRI تا پایان سال جاری در بیمارستان طبس خبر داد و گفت: رفع کمبودهای این بیمارستان و دغدغه مردم همواره مورد توجه قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 03 January 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد موسوی میرزایی ظهر سه شنبه در دیدار با معاون سیاسی فرمانداری طبس با اشاره به شرایط و موقعیت ویژه طبس بر اهتمام دانشگاه علوم پزشکی جهت رفع مشکلات موجود در بیمارستان طبس، گفت : درصدد رفع مشکلات بیمارستان به ویژه دستگاه MRI که اگر مانع غیر پیش بینی ایجاد نشود تا پایان سال نصب و نگرانی بحق مردم طبس مرتفع می‌شود.

وی افزود: نگرانی مردم طبس در زمینه‌ی متخصص سونوگراف به حق است و در همین راستا تمام تلاش را به کار گرفته‌ایم که تأمین متخصص سونوگراف آقا و خانم را در طبس حل کنیم.

موسوی میرزایی با اشاره به کمبودهای موجود، اظهار کرد: علیرغم اینکه مشکل کمبود دارو کشوری است، تلاش برای تأمین کمبود دارو به صورت جدی پیگیری شده است.

وی در رابطه با افزایش اعتبارات و رفع مشکلات در برخی از حوزه‌های بهداشت و درمان که متأسفانه بر اساس نام جمعیتی اختصاص می‌یابد از پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و افزود: در همین راستا برای رفع کمبودها و نگرانی شهروندان طبسی یک هیئت کارشناسی جداگانه در هفته آینده به شهرستان طبس سفر و در حد توان استان گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد.

احمد حقانی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری طبس از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان جنوبی درخواست کرد به منظور بررسی میدانی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان با توجه به حوزه وسیع، پراکنده و موقعیت خاص شهرستان حداقل هر سه ماه یک بار بازدیدهای میدانی با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار