در 6 ماهه نخست سال جاری انجام شد
معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بهره مندی 85 هزار و 869 نفر از خدمات طرح ناظران سلامت هلال احمر طی شش ماه نخست سال جاری در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 06 October 2021

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، فائزه موهبتی اظهار داشت: طرح ناظران سلامت برای کمک به حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه در حال انجام است و از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 85 هزار و 869 نفر از خدمات طرح ناظران سلامت بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود:این طرح با مشارکت 5 هزار و 479 نفر از جوانان و داوطلبان اجرا شده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همچنین از اهدای 120 واحد خون توسط جوانان هلال احمر این استان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به بهره‌مندی 986 نفر از خدمات طرح ایران یاران جوان در سطح استان، عنوان کرد: این طرح برای شتاب بخشی به واکسیناسیون و به صورت رسمی با هماهنگی مجموعه علوم پزشکی استان و مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر از مرداد ماه آغاز شده است.

موهبتی با بیان اینکه در مراسمات مذهبی اخیر طرح خادمین حسینی به منظور انسجام بخشی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان اجرا شده است، افزود: 252 هزار و 200 نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.

وی از اجرای طرح «هر خانه یک سلامتگر» در استان خبر داد و گفت: در این طرح هر عضو کانون دانش آموزی به عنوان سلامتگر خانواده خود، نسبت به راهنمایی اعضای خانواده برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کرده و از این کار خود فیلم و عکس تهیه می‌کندکه با اجرای این طرح 50 اثر به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان ارسال شده است.

موهبتی تشریح کرد: تقدیر از جوانان برتر، کمک به کشاورزان سالمند روزه دار، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، برگزاری مسابقه خاطره نویسی، آموزش طرح یاس، جشنواره پوپک قصه گو و اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد از دیگر اقدامات انجام شده توسط معاونت جوانان هلال احمر استان طی شش ماهه نخست سال جاری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار