مدیرکل بهزیستی استان :
عرب نژاد مدیرکل بهزیستی امروز گفت: به یاری خدا طی سالیان اخیر با واگذاری و برون سپاری وظایف بهزیستی و جامعه هدف به بخش غیر دولت که متشکل از خود مردم هستند، نگرش و اقبال عمومی نسبت به بهزیستی بسیار مثبت شده است.
کد خبر: ۹۹۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 04 October 2021

وی این مهم را مرهون حضور خیرین و معتمدین محلی در مؤسسات تحت نظارت بهزیستی عنوان کرد مدیرکل بهزیستی استان افزود :در این موسسات اقدامات و خدماتی ارائه می‌گردد که از توانِ و عهده ی بخش دولتی خارج است اما خیرین بزرگوار با درایت، مدیریت و جلب اعتماد و مشارکت مردم در شهرهای محل سکونت خود موفق به انجام آن شده اند.
عرب نژاد همچنین ضمن تشکر از همراهی خیرین استان با مجموعه بهزیستی بیان داشت به توفیق پروردگار با وجود شرایط خاص کشور و دنیا در شش‌ماهه اول سال‌جاری جلب مشارکت‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی بیش از 50درصد داشته است.
وی ادامه داد:در شش‌ماهه اول سال 99 مبلغ جلب مشارکت‌های نقدی، غیر نقدی و خدماتی بهزیستی رقمی بالغ بر یکصد و دوازده میلیارد ریال بوده که این رقم با افزایشی ۵۱ درصدی در شش ماهه اول سال‌ جاری به یکصد و هفتاد میلیارد ریال رسیده است.
وی مشارکت نقدی، غیرنقدی و خدماتی بخش دولتی در سال جاری را به ترتیب حدود 3 میلیارد، 29 میلیارد و2میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این مشارکت در بخش غیر دولتی و موسسات خیریه به ترتیب حدود77میلیارد 51میلیارد و 3 میلیارد ریال بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان در پایان ضمن تاکید برگسترش فرهنگ خیرِ جمعی در جامعه توسط خانواده بزرگ بهزیستی از خیرین حامی بهزیستی در داخل و خارج کشور تشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار