مدیر سرمایه گذاری گروه توسعه اقتصادی تدبیر:
مدیر سرمایه گذاری گروه توسعه اقتصادی تدبیر گفت: کشاورزان زعفران کار خراسان جنوبی از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۹۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 03 October 2021

پاک دین مدیر سرمایه گذاری گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ، گفت: با هدف حمایت از کشاورزان خرده مالک زعفران کار، سامانه‌ای طراحی شده است که افراد می‌توانند با مراجعه به آن از شرایط دریافت تسهیلات با خبر شوند.
او افزود: خرده مالکان زعفران با ثبت نام در سایت satkaz.ir، در صورتی که در اولویت قرار گرفته بگیرند می‌توانند به صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی مراجعه کنند.پاک دین ادامه داد: وقتی زمان عرضه محصول زیاد می‌شود، این تسهیلات کمک می‌کند تا زعفران به هر قیمتی به فروش نرسد.
مدیر سرمایه گذاری گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی تصریح کرد: در حال حاضر این تسهیلات فقط برای زعفران کاران است و کشاورزان زعفران کاری که تقریبا ۳ هکتار زمین دارند می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.او بیان کرد: این تسهیلات صرفا حمایتی است و سودی برای آن در نظر نگرفته ایم مگر مبلغی که به عنوان کارمزد برای رویه اداری آن باید پرداخت شود.پاک دین عنوان کرد: پرداخت تسهیلات به وسیله بانک‌های عامل انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار