در ستاد استانی کرونا اعلام شد:
استاندار خراسان جنوبی با استناد به آمارهای موجود میزان استفاده مردم استان از ماسک و  رعایت فاصله اجتماعی را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد که از میانگین کشوری ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر است.
کد خبر: ۹۹۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 03 October 2021

به گزارش تابناک خراسان جنوبی ، "حمید ملانوری" گفت: با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی ، اجرای طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی، آمار ابتلا و مرگ و میر در استان کاهشی شده است.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی استان از رنگ بندی مناسب تری به نسبت گذشته برخوردار است و انتظار می رود  با تداوم رعایت پروتکل ها شاهد تغییر رنگ مناسب تری در هفته های آتی باشیم.
وی در خصوص ادامه روند مطلوب  واکسیناسیون در استان  نیز گفت: واکسیناسیون با شتاب خوبی در استان در حال انجام است و به جز  روزهای تعطیل در  سایر روزهای هفته به طور متوسط  روزانه ۱۴ هزار دوز واکسن در  استان تزریق شده  که رقم بسیار مناسبی است.
وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته واکسن برکت مورد نیاز استان تأمین شده و   افرادی که دز اول واکسن برکت را دریافت کرده اند می توانند برای دریافت دوز دوم مراجعه کنند.
"ملانوری" با تأکید بر این که امکان برگزاری نمازجمعه در تمام مناطق استان فراهم است، گفت: محدودیت ها در شهرهای آبی کمتر اما در شهرهای زرد و نارنجی، نماز جمعه می تواند با ۲۵ درصد ظرفیت محل برگزاری و با سقف زمانی یک ساعت برگزار شود.
وی در پایان گفت: زوار اربعین که به کشور برمی گردند هم باید خود  مراقبتی در منزل را تا چند روز جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار