استاندار تشریح کرد:
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تغییر رنگ شهرهای استان از اجازه فعالیت تالارهای پذیرایی، رستوران ها و باشگاه های ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 03 October 2021

"حمید ملانوری" به خبرنگار تابناک تاکید کرد: تداوم فعالیت تالارهای پذیرایی، رستوران ها و باشگاه های ورزشی منوط به رعایت ضوابط بهداشتی است.
وی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: از آنجا که  ادامه ممنوعیت ها در برگزاری مراسم ازدواج و ...  این مراسمات را به مراکز غیر رسمی مانند منازل، باغ ها  و... سوق می دهد،  تالارها بعد از ایام ماه صفر در مکان های مسقف با ۲۵ درصد ظرفیت بازگشایی می شود.
وی به این نکته هم اشاره کرد که در این خصوص تیمی سه نفره، متشکل از نمایندگان نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی برای کنترل مستمر تهویه مناسب، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در تالارها تشکیل خواهد شد.
به گفته وی تا زمان رعایت پروتکل ها، اجازه برگزاری مراسم را خواهیم داد در غیر این صورت ممنوعیت فعالیت تالارها ادامه می‌یابد و با افرادی که رعایت نکنند، برخورد جدی خواهد شد.
استاندار ادامه داد: رستوران ها هم می توانند با ظرفیت یک سوم و  با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را از سر بگیرند.
"ملانوری" همچنین گفت: فعالیت مکان ها و باشگاه های ورزشی در محیط های باز و با رعایت دستورالعمل های  بهداشتی بلامانع اما فعالیت استخر ها  همچنان  ممنوع است.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش نیز  باید بر اساس دستور العمل های ابلاغی فقط مدارس روستایی و عشایری زیر ۱۵ نفر جمعیت دانش آموزی  را بازگشایی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار