معاون دانشگاههای فنی و حرفه ای کشور در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی:
صباغی -تابناک خراسان جنوبی ، معاون اداری مالی دانشگاههای فنی و حرفه های کشور در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری به مراکز دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور اختصاص یافت، افزود: این اعتبار برای تجهیز کارگاهها و خرید وسایل کمک آموزشی به مراکز دانشگاههای فنی و حرفه های در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۸۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 25 July 2021

وی در ادامه افزود: این اعتبار در سال گذشته تحصیلی ۲۳۰ میلیارد تومان بوده است که خوشبختانه افزایش یافته است.
حسینی، معاون توسعه مديريت و منابع استانداری خراسان جنوبی، نیز گفت: معمولاً داشته های انسانها در جامعه باید مشخصه های زیادی داشته باشد که بتواند تاثیرگذار در روند زندگی جامعه باشد که مهمترین و اساسی ترین بخشی که در صحنه اجتماع قابل مشاهده و اثر گذار است وی بیان کرد: بنابراین مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای چون همواره ایفای رسالت می کند تاثیر گذار خواهد بود.
محمود نخعی، رئیس پیشین دانشگاه فنی و حرفه های خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: دانشگاه فنی و حرفه های خراسان جنوبی شش مرکز دارد که در شهرستانهای ببرجند، قاین فردوس، طبس و نهبندان فعالیت
دارند. وی با بیان اینکه آموزشکده های ما به تربیت تکنسین و کارشناسان فنی مشغول هستند، افزود: در حوزه آموزشی در ۳۴ سال اخیر تعداد رشته های کارشناسی از پنج رشته به ۲۶ رشته افزایش پیدا کرد. وی بیان کرد: در حوزه عمرانی اتفاقات بسیار خوبی افتاد به این معنا که در طول ۴ سال اخیر حدود ۲۱ میلیارد تومان در شرایط سخت دولت در بخش عمرانی به دانشگاه فنی و حرف های کمک شده است و نزدیک به ۵ هزار متر زیربنا فقط در شهرستان قاین ساخته شد.
محمدرضا مالکی، سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: امیدواریم در سایه ولایت بتوانیم در راستای گسترش انقلاب اسلامی در سطح جهانی ما هم تاثیرگذار باشیم تا نتیجه این تلاشها به ظهور حضرت ولی عصر(عج) منتهی شود. وی با تاکید بر غنیمت شمردن تلاش همکاران دانشگاه، بیان کرد: با توجه به نقاط قوتی که وجود دارد و رفع ضعفها و با شناسایی سند توسعه استان و داشته های استان در راستای تقویت رشته ای دانشگاه حرکت خواهیم کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار