مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت:
به گزارش خبرنگار تابناک ، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» امروز (2 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت محسوب می شوند.
کد خبر: ۹۸۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 24 July 2021

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه 25 مبلغ در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همکاری دارند، افزود: از این تعداد 9 نفر غیر بومی و اعزامی از قم هستند و در بقاع متبرکه استان مستقر شده اند.
وی در ادامه بیان کرد: تبیین دقیق مسأله امامت و ولایت و ولایت امری حضرت علی (ع) همچنین بیان مهم ترین مسائل روز جامعه از جمله مهم ترین برنامه های مبلغان اعزامی طی دهه امامت و ولایت است.
حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه مبلغان تا 16 مردادماه در 25 بقعه متبرکه استان حضور خواهند داشت، گفت: این ایامی که در پیش داریم فرصت مغتنمی برای تبیین مسأله امامت و ولایت در جامعه اسلامی است و جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ غدیر است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از مهم ترین دلایل مشکلات جامعه اسلامی فاصله گرفتن از آموزه های غدیر است قطعا غدیر راه صحیح زندگی و رسیدن به سعادت و تعالی حقیقی را به ما نشان خواهد داد.
وی در پایان عنوان کرد: در دهه امامت و ولایت سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ مبلغ غیر بومی در خراسان جنوبی حضور پیدا نکرد و به صورت مجازی برنامه های بقاع متبرکه برگزار شد و امسال تصمیم گرفته شد تا مبلغان غیر بومی در بقاع متبرکه استان حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار