نوبخت موافقت کرد
در دیدار استاندار خراسان جنوبی با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع تخصیص کامل ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات بحران به استان مطرح و با نظر مساعد دکتر نوبخت همراه شد.
کد خبر: ۹۷۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 08 July 2021


به گزارش روابط عمومی استانداری وعده سفر دکتر نوبخت به استان در آینده نزدیک، از دیگر نتایج این دیدار بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین برای تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های استان قول مساعد داد.
دکتر نوبخت با تأکید بر تحقق صددرصدی مصوبات سفرهایش به استان، برای تأمین اعتبارات مورد نیاز برخی پروژه‌های راه و آب روستایی از محل فاینانس و ماده ۵۶ نیز وعده پیگیری داد و از تأمین اعتبار لازم برای آبرسانی سیار به مناطق روستایی و عشایری استان گفت.
بنا بر این گزارش با توجه به نیاز برخی دستگاه های اجرایی استان به ساختمان اداری، این موضوع نیز در این دیدار مطرح شد و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تأمین اعتبار لازم برای احداث ساختمان اداری مورد نیاز برخی دستگاه ها همچون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، مدیریت تعاون روستایی، حوزه هنری و... قول مساعد داد.
موضوع نیاز بخشداری ها به ویژه موارد جدید التأسیس به ساختمان اداری نیز از دیگر درخواست های استان در این دیدار بود.
پیشنهاد خاص استان در این زمینه، تأمین اعتبار خرید ساختمان مورد نیاز به جای احداث مجتمع های اداری بود که مورد موافقت قرار گرفت.
در این درخواست، موضوع تأمین ساختمان مورد نیاز مجتمع اداری در بخش های ارسک، زهان، شاسکوه، ماژان، سرداران، شاخنات، گزیک، اسلامیه و سه قلعه مدنظر بود که در مسیر بررسی و کارشناسی قرار گرفت.
شایان ذکر است؛ این دیدار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار