در دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر ورزش و جوانان انجام شد:
با پیگیری استاندار خراسان جنوبی و در دیدار با وزیر وزش و جوانان اعتبارات عمرانی وزارت ورزش و جوانان در خراسان جنوبی به دو برابر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۷۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 06 July 2021

حمید ملانوری با اشاره به اینکه طی سفر وزیر ورزش و جوانان از خراسان جنوبی و توافقی که با مجموعه مدیریتی استان، اعتبارات در سال گذشته حدودا ۱۸ میلیارد تومان بود، یادآور شد: به دستور وزیر ورزش و جوانان این مبلغ به ۳۵ میلیارد تومان با اولویت تکمیل و بهره برداری از پروژه های بالای ۷۰ درصد در استان افزایش یافت. وی با بیان اینکه خراسان جنوبی استانی پهناور و دارای پراکندگی جمعیت و وسعت است، افزود: ارائه خدمات در این استان بسیار هزینه بر است و به رغم عقب ماندگی های فراوان تاریخی، اما با همت مسوولان استانی و مجموعه دولت خدمات خوبی در این مسیر ارائه شده است .
استاندار با اشاره به اینکه باید کارهای جدی و نگاه ویژه ای در حوزه ورزش و جوانان و افزایش نشاط و شادابی در بین جامعه انجام شود، ادامه داد: چرا که به واسطه کرونا و محدودیت هایی که داشتیم شاهد کاهش نشاط و برنامه های عمومی ورزشی و فعالیت ها بودیم ، لذا این موضوع مهم هم باید در دستور کار قرار گیرد و به آن توجه ویژه ای شود .

پشتیبانی برای بهره برداری از پروژه های عمرانی
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در دیدار نیز گفت : مجموعه مدیریتی خراسان جنوبی، آماده هرگونه پشتیبانی برای تکمیل و بهره براری از پروژه های عمرانی استان می باشد.پور عیسی ضمن اشاره به اینکه حمایت از باشگاه های ورزشی، ضرورت راه اندازی و حمایت از مجمع خیرین ورزش یار و پیگیری و تامین چارت استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجند مد نظر ما است، تاکید کرد: با تکمیل و بهره براری از پروژه های ورزشی زمینه بهتری را برای توسعه همه جانبه ورزش در استان فراهم کنیم.

تعامل سازنده بین کمیسون فرهنگی و وزارت ورزش و جوانان
رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی نیز در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: تعامل بسیار مثبتی فی ما بین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.
حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه رسالت اصلی این کمیسیون کمک به دستگاه‌های فرهنگی از جمله وزارت ورزش و جوانان است خاطر نشان کرد: فضایی بسیار سازنده وجود دارد و این تعامل و همراهی موجب برکات و آثار خوبی در حوزه ورزش و جوانان کشور گردیده است.
وی افزود: وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای را برای جبران عقب‌ماندگی‌های خراسان جنوبی داشته باشد و با توجه به اینکه پروژه های زیادی با پیشرفت فیزیکی بالا در استان وجود دارد وزارتخانه با تخصیص اعتبارات لازم نسبت به تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها اقدام نماید.

ارتباط موثر و در سطح بالا
وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با تاکید بر ارتباط و تعامل سازنده بین وزارت ورزش و جوانان و کمیسیون فرهنگی مجلس از آن به عنوان یکی از ارتباطات بسیار خوب، موثر و در سطح بالا یاد کرد و توصیه کرد: هر وزیری که در این مسند قرار گیرد این رویه و تعامل با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را برای تحقق اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان پیگیری و دنبال نماید.
سلطانی فر با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فارغ از نگاه سیاسی ارتباط بسیار خوبی را با مجموعه وزارت ورزش و جوانان دارد، تاکید کرد: به طوری که این تعامل منجر به تعاملات بسیار مثبت و نفر به نفر گردیده است که انصافا اعضای کمیسیون بسیار دلسوزانه مباحث ورزش و جوانان را پیگیری و دنبال می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار