مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی :
۲۴ کلاس درس تا مهرماه امسال به فضای آموزشی استان اضافه می شود.
کد خبر: ۹۷۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 05 July 2021

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اعلام این خبرمهم ترین این فضاهای آموزشی را مدرسه ۱۲ کلاسه شهید مدافع حرم بصیری‌پور با هزار و ۹۰۰ متر مربع و مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی با هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت نام برد.
"واقعی" در ادامه به در دست اجرا بودن ۲۱۶ طرح با ۵۷۵ کلاس درس و ۲۷ هزار و ۱۷۳ متر مربع مساحت در شهرستان ها و مناطق استان اشاره و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ها را ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
وی درباره روند احداث مدرسه خیرساز اوتیسم مهر شهر بیرجند هم گفت: این مدرسه با ظرفیت ۶ کلاس درس به مساحت ۶۷۰ مترمربع در حال ساخت است.
وی مبلغ قرارداد این پروژه را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام و به این نکته اشاره کرد که ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سال گذشته جذب و از این مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تأمین اعتبار شد.
وی پیش‌بینی کرد: مدرسه اوتیسم مهرشهر تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.
وی در شورای  معاونین و پروژه مهر استان از شورای پروژه مهر به عنوان یک ابر برنامه مشارکتی، فراسازمانی وملی نام برد که نیازمند مشارکت و حمایت سایر دستگاه ها است.
وی تهیه و توزیع کتاب های درسی، ساماندهی نیروی انسانی و تجهیزات، توانمند سازی نیروی انسانی و توسعه صلاحیت های شایستگی معلمان، سنجش نوآموزان را از جمله عناوین پروژه مهر برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار