عضو شورای راهبردی ائتلاف نیروهای جوان مردمی خراسان جنوبی تاکید کرد:
پروین پناهنده- ساز و کارهایی در شورای اسلامی شهر برای مردمی کردن امور شهری فراهم خواهیم کرد. این مطلب را عضو شورای راهبردی ائتلاف نیروهای جوان مردمی خراسان جنوبی در گفت و گو با  خبرنگار "تابناک" مطرح کرد و نمود این مهم را در تقویت ارتباط با بدنه کارشناسی جامعه با تشکیل اتاق فکر و تیم مشاوره در کنار اعضای راه یافته این ائتلاف به شورای شهر و همچنین ایجاد سامانه و مسیرهایی برای طرح اعتراض ها و شکایات مردمی دانست.
کد خبر: ۹۷۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 15 June 2021

 

"تقی زاده" همچنین بر مقابله با هر نوع مظاهر فساد، رانت و تبعیض تاکید و اظهار کرد:‌این مهم در تغییر قوانین و جلوگیری از ایجاد زمینه های فساد به ویژه در برنامه های شهرداری مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

وی شفافیت کامل در علنی کردن درآمدها و هزینه های شهرداری و همچنین علنی بودن تمام مصوبات شورای اسلامی شهر را هم مورد تاکید قرار داد و در ادامه سوء استفاده از جایگاه و امکانات شورای شهر و شهرداری به نفع خود یا نزدیکان را از مصادیق آشکار فساد نام برد .

وی یکی از اولویت های برنامه های شورای اسلامی شهر را رسیدگی به معضلات اجتماعی و آسیب دیدگان اجتماعی و خیابان خواب ها بیان کرد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گفته وی از دیگر برنامه های این ائتلاف تلاش برای ایجاد زمینه های مشارکت و فراهم کردن بستری برای حضور فعال جوانان در زمینه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی با ایجاد ساز و کارهای شایسته سالاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار