شهردار وعده داد:
شهردار بیرجند برای ساماندهی اصلی ترین ورودی این شهر تا پایان مرداد ماه امسال وعده داد. "جاوید" از آغاز طرح ساماندهی ترافیکی، ابنیه فنی، اجرای عملیات فضای سبز و زیبا سازی بزرگراه شهید سلیمانی حدفاصل میدان شهید سلیمانی تا پلیس راه جاده بیرجند- قاین خبرداد. وی اعتبار اجرای این طرح را حدود ۴۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری اعلام و اظهار کرد: این طرح تا پایان مردادماه سال جاری تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 07 June 2021

وی اجرای ۴ هزار متر جدول گذاری، نصب علایم ترافیکی ، احداث یک حلقه چاه جهت تامین آب فضای سبز ،کاشت نهال ،خاکبرداری ،خاکریزی و اجرای ۸۰ هزارمتر فضای سبز را از جمله اقدامات عمرانی این پروژه برشمرد.
به گفته وی ساخت سردیس سردار شهید سلیمانی نیز انجام شده است که در ابتدای این بزرگراه نصب خواهد شد.
وی همچنین از اداره کل راهداری و راه و شهرسازی برای تعریض باندهای سواره روی این مسیر درخواست همکاری کرد.
وی یادآور شد: ورودی شهر از سمت کرمان هم که سال۹۷ عملیات اجرایی آن شروع َشد تا چند روز آینده با تکمیل میدان آیت ا… عبادی به بهره برداری خواهد رسید .
به گزارش روابط عمومی شهرداری وی درباره وضعیت نامناسب آسفالت بلوار شهدای عبادی هم گفت: چون این مسیر در گذشته تا عمق حدود ۸ متر توسط شرکت آب و فاضلاب جهت عبور خط اصلی فاضلاب حفاری شده به دلیل عمق زیاد و ترمیم نامناسب نشست کرده است که درخواست اصلاح پروژه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار