رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان:
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان جنوبی از ارزیابی شهرداری ها در جریان انتخابات خبر داد. " مالکی" در جلسه ارتباط ویدئو کنفرانسی با شهرداران استان که با موضوع تبلیغات محیطی برگزار شد، گفت: با نزدیک شدن به انتخابات، فضاسازی شهری و استفاده از بیلبوردها، تلویزیون های شهری و امکانات در اختیار شهرداری برای نصب بنرها و پوسترهای انتخابات مورد انتظار است.
کد خبر: ۹۶۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 30 May 2021

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری انتخابات را اولویت اول و مهمترین برنامه دستگاه ها در شرایط موجود دانست و تاکید کرد: با توجه به تلاش معاندان برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات باید با تبلیغات درست، شور و نشاط انتخاباتی ایجاد کرد.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری هم در ادامه از آمادگی کامل شهرداری های استان برای برپایی انتخابات صحبت و بر استفاده از ظرفیت های موجود برای حضور حداکثری تاکید کرد.
"اشرفیان" با پیشنهاد تشکیل کمیته ارزیابی برای رصد اقدامات شهرداری ها در این زمینه، تصریح کرد: شهرداران باید با تهیه بروشورها، بنرها و پوسترهایی حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در زمینه اهمیت انتخابات اطلاع رسانی کنند.
وی تأکید کرد: در این اقدامات، رأی اولی ها باید جایگاه ویژه ای داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در ادامه این جلسه که با حضور نماینده صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی همراه بود، شهرداران از طریق ارتباط تصویری به تشریح اقدامات خود در زمینه تبلیغات انتخابات پرداختند و در پایان به این نکته هم تأکید شد که با توجه به نقش بسیار مهم شهرداری ها در فضاسازی شهری،ضمن تشکیل کمیته ارزیابی، عملکرد شهرداری ها در این ایام، رصد و پایش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار