مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری:
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی ۱۷۸۰ آبادی دارای سکنه دارد که از این تعداد ۹۱۶ روستا واجد شرایط انتخابات شورا هستند.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 08 April 2021
تابناک خراسان جنوبی :عالیه خواجوی اظهار کرد: شورا‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه روستا‌ها به عهده دارند و اهمیت آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

وی افزود: یکی از راه‌های رسیدن به برنامه‌های بلند مدت و میان مدت در کشور و جلوگیری از مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌ها در سایه خدمت رسانی بهتر به مردم و ارتقا سطح کیفی در روستا‌ها است که شورا‌ها نقش مهمی در پیاده سازی آن دارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی ۱۷۸۰ آبادی دارای سکنه دارد که از این تعداد ۹۱۶ روستا واجد شرایط انتخابات شورا هستند، تصریح کرد: بهره گیری از توان نخبگان روستا‌ها راه حل اثربخشی برای کاهش مشکلات و پیگیری مسائل روستاهاست.

خواجوی ادامه داد: از این نخبگان می‌خواهیم تا با شرکت در رقابت سازنده شورا‌های اسلامی در پیشبرد اهداف روستای خود موثر باشند.

وی افزود: شور‌ها می‌توانند بازوی مهمی در کنار اعتبارات دولتی از محل درآمد‌های بومی و محلی برای ادامه فعالیت پروژه‌های روستایی باشند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: بعد از اتمام مراحل ثبت نام متقاضیان با روش‌های غیرحضوری، ثبت نام قطعی آنان از طریق سامانه پیامکی وزارت کشور به آنان اعلام می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار