معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: با ثبت یک مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی آمار جان باختگان کرونا در استان به ۷۶۰ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 08 March 2021

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۱۳۶ آزمایش کرونا در استان ۱۸ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شد، گفت: از ۱۸ مبتلای جدید به کرونا، سه نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۱۵ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.
دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۹ مورد مربوط به بیرجند و شهرستان‌های طبس، سرایان و قاین هرکدام سه مورد جدید ثبت کردند.
به گفته وی همچنین در این مدت ۲۲۳ تست سریع در استان انجام شد که از این طریق 12  بیمار جدید شناسایی شدند.
مهدی زاده با بیان اینکه هم اکنون ۱۳۵ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از این تعداد ۲۴ نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و ۶ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
در شبانه روز گذشته ۳۵ بیمار باعلائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی پذیرش و در همین مدت ۱۸ بیمار شامل ۳ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.
به گفته مهدی زاده تا روز گذشته ۴۲ هزار و ۱۶۴ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد جواب تست ۱۵ هزار و ۸۷۵ مورد مثبت اعلام شد.

تاکنون ۱۵ هزار و ۹۱ بیمار مبتلا به کرونا بهبودیافتند و یا در قرنطینه خانگی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار