معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تشکیل ۶۷ پرونده قاچاق کالا از سوی  بازرسی این سازمان به ارزش ۶ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال در ده ماه گذشته در استان خبر داد
کد خبر: ۹۳۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 25 January 2021
به گزارش تابناک خراسان جنوبی،معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تشکیل ۶۷ پرونده قاچاق کالا از سوی  بازرسی این سازمان به ارزش ۶ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال در ده ماه گذشته در استان خبر داد. علی تهوری افزود: در این راستا ۵ هزار و ۳۶۱ مورد بازرسی هدفمند از واحد‌های صنفی در حوزه قاچاق کالا به صورت مستقل و در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی انجام شده است.
وی گفت: همچنین بیش از ۵۸۰ کارت عاملیت فروش کالای دخانی در شهرستان بیرجند صادر شده که بر این اساس مراکز مجاز عرضه کالای دخانی مطابق دستور العمل ابلاغی در سطح استان معرفی و مشخص شدند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدامات خوبی در سطح عرضه در زمینه مقابله با کالای قاچاق در استان انجام شده است، افزود: حذف کالا‌های قاچاق از سطح عرضه از جمله اولویت‌های معاونت بازرسی سازمان بوده که در سطح استان تحقق یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار