فرمانده انتظامی استان از کشف 144 کیلو و 350 گرم تریاک در شهرستان"بیرجند" خبر داد و گفت: در این رابطه 2 خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده است.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ 05 January 2021

به گزارش تابناک خراسان جنوبی،سردار"ناصر فرشید" اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی اخباری مبنی بر نگهداری مواد مخدر در منزلی، واقع در شهرستان بیرجند دریافت کردند، که بلافاصله پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی محل شناسایی شده را تحت نظر قرار دادند و با رعایت موازین شرعی و قانونی منزل مورد نظر را بازرسی کردند که 87 كيلو و 450 گرم ترياك کشف شد و در ادامه با انجام بازجويي پليسي متهم اعتراف نمود مقداري مواد مخدر در آغل گوسفندان در روستا دپو نموده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران به همراه متهم به محل مورد نظر اعزام شدند كه در پاك سازي و بازرسي محل 56 كيلو و 900 گرم ترياك كشف كردند، كه مجموع مواد مخدر كشف شده 144 كيلو و 350 گرم ترياك مي باشد.

سردار فرشید تصريح كرد: مأموران در اين رابطه 2 خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند كه متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شد.

اين مقام ارشد انتظامي اشاره كرد: پليس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هيچ تلاشي فرو گذار نخواهد کرد لذا همکاري شهروندان و تعامل و پشتیبانی دستگاه های تاثیرگذار با پليس نيز در کاهش جرايم نقش به سزایی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار