رئیس انجمن خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان جنوبی خبرداد: صبح امروز اعضای هیات‌مدیره جامعه حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 05 January 2021

به گزارش تابناک خراسان جنوبی،بهمنش رئیس انجمن خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان جنوبی بیان کرد: مجمع عمومی و انتخابات جامعه حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، برگزار شد و در پایان نفرات زیر به عنوان اعضای هیات‌مدیره و بازرس این جامعه انتخاب شدند.

تقدیر و تشکر از دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی

وی با تقدیر و تشکر از دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: وجود انجمن تخصصی یکی از مهمترین دستاوردها است که با حمایت های بیدریغ دکتر مونسان محقق شد.
بهمنش با تاکید براینکه متاسفانه برخی ها قصد داشتند این انجمن را به حواشی بکشانند افزود: خوشبختانه حمایت وزیر محترم و مدیران انجمن دفاتر استانی این موضوع را مدیریت کردند که امیدواریم از این پس شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
 
 اعضای هیات‌مدیره بر اساس تعداد آرا؛
▫️ ۱ - جناب آقای الیاس محبی‌فرد ( نماینده استان لرستان )
▫️ ۲ - جناب آقای حرمت‌الله رفیعی ( نماینده فرا استانی )
▫️ ۳ - جناب آقای محمود فخری ( نماینده استان فارس )
۴- جناب آقای مسعود کرباسچی
(نماینده سیستان وبلوچستان)
۵- جناب آقای امیرپویان رفیعی‌شاد ( نماینده استان تهران )
۶- جناب آقای رشید رجب‌پور ( نماینده استان آذربایجان شرقی )
۷-آقای محمد بهمنش (نماینده خراسان جنوبی)
✨ بازرس؛
▫️ ۱-جناب آقای محمدحسن سرداری ( نماینده استان یزد )
۲- جناب آقای سبحانی (نماینده استان خوزستان)
 
در حاشیه: گردشگری را سیاسی نکنید / کار را به کاردان بسپارید 
 
همیشه صنعت گردشگری به عنوان صنعتی پولساز برای کشورها و به ویژه اشتغال آفرین برای مردم و دولت ها بوده است. اینکه فردی یا افرادی نمی خواهند این صنعت تخصصی شود و نفع آن به سرمایه گذاران بخش خصوصی و رفع بیکاری شود نیازمند تفکر و اندیشه است که خوشبختانه امروز با درایت مسئولان انجمن های استانی و حمایت های شخص وزیر گردشگری از برخی شیطنت ها جلوگیری شد که نشان از عزم ایشان برای حمایت از فعالان این حوزه است. 
اما آقای وزیر اصل 44 قانون اساسی، سند توسعه گردشگری، بیایان مقام معظم رهبری و حتی رئیس جمهوری هم تاکید بر تخصصی شدن کارها و به اهل آن کار سپردن است اینکه گاهی اوقات مشاوره ها و اطلاعات نادرستی  به شما می دهند لطفا توجه نکنید و در پایان توصیه ما به شما این است که آقای دکتر مونسان پایان دولت تدبیر و امید است لطفا نگذارید گردشگری سیاسی شود و رزومه حضرتعالی را خدشه دار کنند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار