استاندار خراسان جنوبی گفت: ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر در این استان متقاضی ورود به دستگاه‌های اجرایی هستند که در آزمون استخدامی ۵۰۹ نفر به‌عنوان نیروهای دستگاه‌های اجرایی استان پذیرفته خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 31 December 2020

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حمید ملانوری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند برگزاری هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه بیرجند افزود: این سهمیه جدای از سهمیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در آزمون جداگانه‌ای کادر بهداشت و درمان نیز تامین خواهد شد.

وی گفت: آزمون استخدامی که به دلیل شرایط شیوع کرونا چند بار به تعویق افتاد امروز به‌ طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد و در استان خراسان جنوبی نیز در چهار حوزه این آزمون در حال برگزاری است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: از مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دانشگاه بیرجند که در این شرایط کرونایی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در فضایی مناسب و امن این آزمون را برگزار کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم نیروهای شایسته و کارآزموده و با علم و آگاهی لازم در این آزمون پذیرفته شوند و به حل مسایل اجرایی استان کمک کنند.

همزمان با برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی استان در دانشگاه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی به همراه رییس دانشگاه بیرجند، رییس ‏سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی‎ ‎و جمعی از مدیران از روند برگزاری این آزمون بازدید کردند.‏

این آزمون با حضور ۲ هزار و ۱۲ داوطلب در روز پنجشنبه و هزار و ۹۹۶ داوطلب روز جمعه در پردیس دانشگاه بیرجند و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

علاوه بر دانشگاه بیرجند، برگزاری بخش دیگری از آزمون توسط آموزش و پرورش در شهر بیرجند انجام می‌شود که سه هزار و ۶۰۰ داوطلب در روز پنجشنبه و ۹۰۰ داوطلب در روز جمعه به رقابت می‌پردازند.

هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ دی ماه در چهار شهرستان بیرجند، قاینات، طبس و فردوس برگزار می‌شود.

حوزه برگزاری آزمون برای داوطلبانی که محل اقامت آنها زمان ثبت‌نام یکی از شهرستان‌های بیرجند، خوسف، درمیان، سربیشه و نهبندان تعیین شده، بیرجند است.

همچنین آزمون داوطلبان شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در قاین، داوطلبان شهرستان طبس در طبس و داوطلبان شهرستان‌های فردوس، بشرویه و سرایان در فردوس برگزار می‌شود.

براساس این آزمون ۵۰۹ نفر در ۱۶ دستگاه اجرایی استان خراسان جنوبی جذب و به کارگیری می‌شوند که از این تعداد بیشترین سهمیه مربوط به آموزش و پرورش و استانداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار