مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 9 هزار و 727 بسته غذایی به ارزش 23 میلیارد و 635 میلیون ریال در ایام شیوع کرونا بین نیازمندان استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 29 December 2020
به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی با اشاره به عمده فعالیت های داوطلبانه هلال احمر استان بیان کرد: حضور در مناطق محروم برای آموزش و ویزیت رایگان بیماران، توزیع بسته های معیشتی و ضدعفونی معابر عمومی از جمله اقدامات انجام شده است.
 
وی ادامه داد: در این ایام  9 هزار و 727 بسته غذایی به ارزش 23 میلیارد و 635 میلیون ریال بین نیازمندان و خانوار های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
 
رضایی بیان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تلاش می کنند در راستای رسالت ذاتی و ترویج فرهنگ انسان دوستی، در مناسبت های مختلف یاری رسان نیازمندان باشند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به آخرین یلدای قرن در سال جاری بیان کرد: به مناسبت یلدا  با خانواده های محرومین دیدار و بسته هایی حمایتی بین آن ها توزیع شده است.
 
وی با بیان اینکه کفش، اابسه، بسته غذایی، شیرینی و میوه از جمله اقلام توزیع شده بین خانوارهای نیازمند بوده است، گفت: دیدار و تجلیل از کادر درمانی و دیدار با امدادگران پایگاه های امدادی از دیگر برنامه های  ویژه یلدا بوده است. 
 
رضایی از مشارکت ۱۴۹ داوطلب جمعیت هلال احمر در برنامه های یلدا خبر داد و افزود: دو هزار و ۶۴۱ نفر از بسته های اهدایی یلدانه به ارزش 973 میلیون ریال بهره مند شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار