جانشین انتظامی شهرستان قاین از بازداشت ۲ سارق با ۱۶ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 26 December 2020

به گزارش تابناک خراسان جنوبی،سرهنگ بلوکیان گفت: با وقوع چند فقره سرقت منزل ، لوازم داخلی خودرو، اماکن خصوصی و دولتی بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قاین قرار گرفت.
جانشین انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران با اقدامات فنی و پلیسی و همچنین آثار به جا مانده از صحنه‌های سرقت موفق شدند سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه سارقان شده و ۲ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.
وی افزود: متهمان در بازجوئی‌های پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو ، لوازم منزل و ... اعتراف کردند که براساس نظر کارشناسان ارزش ریالی لوازم کشف شده ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ بلوکیان با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است ، گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
این مقام انتظامی تاکید کرد: شهروندان برای مراقبت از اموال و سرمایه‌های خود ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی و محافظتی در صورت هرگونه تحرک مشکوک در محل زندگی مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار