جشن گلریزان اداره کل ورزش وجوانان بی ثمر ماند:
صبح امروز حمید ملانوری استاندارخراسان جنوبی از منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد که در جاشیه این مراسم در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به عنوان اسپانسر نجمه خدمتی اولین بانوی المپیک 2020 معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 23 December 2020

به گزارش تابناک خراسان جنوبی،حمید ملانوری در این بازدید که معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسوولان استان نیز حضور داشتند، روند فعالیت شرکت‌های الکترو صدر (واحد تکنولوژی ساخت، طراحی و راه‌اندازی کوره‌ها و خطوط کاشی و سرامیک در ایران)، مجتمع تولید کاشی و سرامیک پرسلان (بزرگترین واحد پرسلان شرق کشور )، آذین چرم خاوران (قطب تولید انواع چرم مصنوعی در شرق کشور) و پایانه نو فرآورده‌های معدنی را از نزدیک بررسی کرد. 

پایانه صادراتی سنگ و فرآورده‌های معدنی کشور در دهه فجر سال ۹۵ در منطقه ویژه اقتصادی استان افتتاح شد.

با توجه به پتانسیل‌های معدنی و ساختار خاص زمین‌شناسی خراسان جنوبی، چنین مراکزی در جهت توسعه معادن و صنایع معدنی و همچنین تجارت، نقش محوری در توسعه اقتصادی استان دارند.

نخستین پایانه صادراتی سنگ و فرآورده‌های معدنی کشور که با نگاه مدیریت توسعه بازار تاسیس شده به گونه‌ای عمل می‌کند که معدن‌داران و فعالان حوزه معدنی چه در زمینه تولید و چه در زمینه تجارت از منافع و آثار آن بهره‌مند می‌شوند.

پایانه صادراتی سنگ خراسان جنوبی با بهره‌برداری و استخراج از معدن سیلیس، فروش سنگ ساختمانی، فروش سنگ‌های راف، فروش گوهرسنگ‌ها (سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی اعم از عقیق، شجر، فیروزه) متناسب با توانمندی‌های موجود در استان و فروش کاشی و سرامیک، محصولات معدنی شرق ایران را به دنیا معرفی می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی همچنین امروز از شرکت تولیدی و صنعتی آذین چرم خاوران بازدید کرد که با سرمایه‌گذاری هلدینگ «تاپسر» و بهره‌گیری از فناوری روز به بهره‌برداری رسیده تا ضمن رفع نیاز بازار داخلی، محصولات خود را شامل انواع چرم مصنوعی به کشور افغانستان نیز صادر کند.

این مجموعه در زمینی به مساحت حدود ۱۸ هزار متر مربع و با بیش از ۶ هزار متر مربع زیربنا فعالیت می‌کند و بر آن است تا در آینده نزدیک با تکمیل و توسعه خطوط تولیدی خود به بزرگترین قطب تولید انواع چرم مصنوعی در شرق کشور تبدیل شود.

 در حاشیه: پیش از این حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم جشن گلریزانی که در تهران برگزار شده بود اتحادیه طلا و جواهر را به عنوان اسپانسر معرفی کرده بود که گویا فقط بزرگ نمایی به نظر می رسید.البته تعهدات دیگری هم در این مراسم عنوان شد که سرانجام آن نامعلوم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار