اولین دادستان خراسان جنوبی که به صراحت از مدیران دستگاه های اجرایی انتقاد کرد:
دادستان مرکز خراسان جنوبی با انتقاد از مدیران دستگاه های اجرایی گفت: مدیران ترسو در استان داریم که با گفتن یک واژه (نه) بار را از روی دوش خود برمیدارند.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 23 December 2020

به گزارش تابناک خراسان جنوبی،در ستاد پیشگیری از وقوع جرم و بررسی اقلام اولیه که با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان و برخی از مدیران نظارتی استان برگزار شد که حجت الاسلام و المسلمین نسائی دادستان مرکز خراسان جنوبیبا انتقاد از مدیران دستگاه های اجرایی گفت: مدیران ترسو در استان داریم که با گفتن یک واژه (نه) بار را از روی دوش خود برمیدارند.

در همین راستا حجت الاسلام و المسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری هم به سخنان آقای نسائی تاکید و به مدیرکل جدید بازرسی دستور نظارت بیشتر را داد.

آقای دادستان و رئیس کل دادگستری استان بارها و بارها گفته شده که در خراسان جنوبی مافیای مرغ و تخم مرغ است نگاهی اگر به رسانه امروز خراسان جنوبی و آوای خراسان جنوبی بیاندازید به صراحت نوشته اند. اما ترسو بودن مدیران از حاشیه امنی است که همین دستگاه های نظارتی برای آنان ایجاد کرده اند. به عنوان مثال اگر مدیری بیش از حد کار کند همه دستگاه های نظارتی در آن اداره کل اتاق میگیرند اما اگر مدیری هیچ کاری نکند و فقط منتظر سهمیه بودجه خودش باشد کاری به او ندارند و حتی شاید تقدیر هم شود.

عدم اطلاع از قوانین و موریانه بودن برخی از کارکنان دستگاه های اجرایی اجازه پیشرفت و توسعه را به این استان نمی دهد.

انتخاب مدیربومی برای خراسان جنوبی همچون شکلات تلخی است که فقط گروه های سیاسی را خوشحال می کند اما توسعه استان رقم نخواهد خورد. تجربه ثابت کرده است که مدیر غیربومی که از استان های بزرگ به این استان آمده اند با تفکررات بزرگ؛ کارهای بزرگتری هم انجام داده اند و جرات ریسک پذیری بیشتری دارند اما چه کنیم که خودمان نمی خواهیم!

شواهد کاری مدیران غیر بومی در همه زمینه ها ورزشی، صنعتی، معدنی ، تجارتی، کشاورزی و زیربنایی بهتر از مدیران بومی بوده است حال توصیه ما به آقای مدیرکل بازرسی جدید و دادستان محترم دیوان محاسبات که حتی می تواند رئیس جمهور را انفصال از خدمت کند این است که با مدیران ترسو تعارف نداشته باشید چرا که حق الناس گردن شماست. می توان قانون پیچ داد تا حدی که نشکند/ می توان قانون را به نفع حق و مردم تفسیر کرد تا حدی که رانت ایجاد نشود.

این داستان ادامه دارد...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار