درر جاده طبس رخ داد:
فرمانده انتظامی شهرستان طبس خبرداد: ماموران پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند، یک تریلی با چهار نفر شتر که در حال عبور از عرض جاده بودند، برخورد کرده و در این سانحه تمامی شترها تلف شدند.
کد خبر: ۹۲۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 21 December 2020

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ محمود علی‌پور گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک کامیون با شتر در محور "کرمان به دیهوک" بلافاصله ماموران انتظامی به همراه کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند، یک تریلی با چهار نفر شتر که در حال عبور از عرض جاده بودند، برخورد کرده و در این سانحه تمامی شترها تلف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت حادثه ترکیب و تقارن ۲ خطای بی‌احتیاطی از جانب راننده تریلی به علت توجه نکردن به جلو و ورود ناگهانی شترها به محل عبور و مرور وسایل نقلیه ناشی از نبود مراقبت صاحبان آن تشخیص داده شده است.

وی از صاحبان احشام و چوپانان درخواست کرد هنگام عبور احشام از عرض جاده حتما از علائم هشداری استفاده کنند تا شاهد این گونه حوادث نباشیم.

سرهنگ علی‌پور همچنین از مرگ یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سقوط از دکل برق در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک نفر از بالای دکل برق در محور طبس به دیهوک بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی طبس افزود: ماموران پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند یک کارگر مشغول کار بر دکل برق ۲۴ متری، با مقر و قرقره‌ای که بر روی آن نشسته بود به طرف پایین سقوط کرد و به دلیل شدت جراحات در دم فوت کرد.

وی اظهار داشت: در اثر این حادثه یک نفر از کارگرانی که در پایین دکل مشغول کار بود با برخورد قرقره مصدوم شد که به‌سرعت توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ علی‌پور خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام کار در ارتفاع نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

مرکز شهرستان کویری طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار