صفر صادقی راد در حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ 01 December 2020
معرفی صادقی راد به عنوان مدیریت راهداری همدان
 
صفر صادقی راد در حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان انتخاب شد.

به گزارش ، در حکمی از سوی مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، صفر صادقی راد به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به سوابق و تجارب مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان منصوب می‌شوید.

برنامه ریزی و نظارت بر اجرای عملیات راهداری، ایمن سازی محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی در جهت افزایش سطح ایمنی تردد و کاهش تصادفات، ارتقاء وضعیت حمل و نقل برون شهری استان، ایجاد تعامل مناسب با اصناف و انجمن‌های مرتبط با حمل و نقل، مشاورین و پیمانکاران و تکریم ارباب رجوع از مهمترین مواردی است که انتظار دارد به آن‌ها اهتمام ورزید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با هماهنگی لازم با مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم و معاونان و مدیران ستادی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان و خدمت به مردم موفق و موید باشید.

گفتنی است، مصطفی پناهنده، پیش از این مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان بود.
 
منبع: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار