مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: همه خدمات این شرکت در سطح استان غیرحضوری شد، مشترکان برای دریافت خدمات به ادارات گاز در سطح استان مراجعه نکنند.
کد خبر: ۹۲۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 01 December 2020

موسی احمدلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وضعیت قرمز استان زنجان به لحاظ شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش مراجعه همه خدمات شرکت گاز در استان به صورت غیرحضوری شده است.

وی تاکید کرد: در کنار خدمات غیرحضوری و به منظور افزایش رضایتمندی مشترکان گاز سطح کیفیت این خدمات نیز ارتقا یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مشترکان می توانند از خدمات سامانه های الکترونیکی طراحی شده در راستای تکریم مشترکان و دولت الکترونیک استفاده کنند.

احمدلو ادامه داد: مشترکان شرکت گاز می توانند امور مربوط به مشترکان و انشعاب خود را از طریق سامانه اینترنتی ارتباط با مشترکان گاز زنجان به آدرس http://nigc-zanjan.ir دریافت کنند.

وی تاکید کرد: این سامانه آماده دریافت هر گونه انتقاد، شکایت، دریافت و مشاهده قبض، پرداخت آنلاین قبض، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفی کنتور و دیگر خدمات مورد نیاز مشترکان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مشترکان می توانند برای دریافت آسان خدمات غیرحضوری و الکترونیکی این شرکت اپلیکیشن گاز زنجان را بر روی گوشی‌های اندروید خود نصب کنند.

به گفته احمدلو، دانلود این نرم افزار از سایت شرکت گاز و با کافه بازار امکانپذیر است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مشترکان می توانند برای دریافت خدمات الکترونیکی شرکت و امکانات خدماتی بیشتر به آدرس zanjan.artadata.ir مراجعه و ازطریق این نرم افزار، اعلام کارکرد کنتور، آخرین پرداخت بهای قبوض، نمایش آخرین بدهی مشترک، قبض های صادره شده از طرف شرکت گاز، مدیریت شماره اشتراک، دریافت پیام خدمات انجام شده، تغییر شماره موبایل برای یک اشتراک و ارتباط با وب سایت سامانه خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان زنجان را دریافت کنند.

احمدلو تاکید کرد: مشترکانی که نمی توانند خدمات الکترونیکی شرکت گاز را  از طریق گوشی های همراه خود دریافت کنند نگران این مهم نباشند چرا این خدمات به صورت تلفنی نیز ارائه می شود.

 وی خاطرنشان کرد: مشترکان شرکت گاز در شهرستان زنجان می توانند برای محاسبه گاز بهاء و رسیدگی به تعدیل صورتحساب گاز بهای خود با شماره ۳۳۱۴۶۵۳۳، اشتراک پذیری و ثبت تغییر نام مشترکان با شماره۳۳۱۴۶۴۳۴، تعویض، تست کنتور و صدور تسویه حساب با ۳۳۱۴۶۳۷۱، رسیدگی به امورات کنتورخوانی و امور مربوط به کنتورخوان ها با ۳۳۱۴۶۴۱۶، رسیدگی به کارهای وصول مطالبات، تقسیط، قطع و وصل انشعاب با شماره۳۳۱۴۶۳۹۷، میز خدمت و رسیدگی به استفاده غیرمجاز گاز با ۳۳۱۴۶۵۷۷، ارتباط با مسئول مشترکین وهماهنگ کننده امور مشترکین به ترتیب با شماره تماس های ۳۳۱۴۶۴۲۳/۳۳۱۴۶۷۲۷ تماس بگیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مشترکان در شهرستان ابهر با شماره تماس ۶-۳۵۲۶۵۷۵۵، در شهرستان ایجرود با شماره تماس ۳۶۷۲۳۰۰۳ و در شهرستان خدابنده نیز با شماره تماس های ۳۴۲۲۹۳۳۰-۳۴۲۲۶۳۳۱ خدمات غیرحضوری دریافت کنند.

احمدلو تاکید کرد: مشترکان در شهرستان خرمدره نیز با شماره های۲-۳۵۵۲۵۵۰۱، در شهرستان سلطانیه با ۳۵۸۲۲۹۱۹،  مشترکان طارمی با شماره های۳۲۸۲۴۴۹۱-۳۲۸۲۴۴۹۲ و ماهنشانی ها نیز با شماره تماس ۳۶۲۲۳۵۹۵  همه خدمات شرکت گاز را دریافت کنند.

وی اظهارداشت: تلفن گویای ۴۹-۳۳۱۴۶۶۰۱ نیز در مرکز استان زنجان و ۱۹۴ نیز در همه سایر شهرستان های استان شبانه روزی در موارد اضطراری در خدمت مشترکان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: ارائه همه خدمات حضوری در ادارات گاز استان و شهرستان ها ممنوع بوده و مشترکان در صورت ضرورت  به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار