رئیس سازمان صمت زنجان:
-رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه طی چند روز گذشته روزانه ۵۰ تن مرغ در استان زنجان در حال توزیع است، گفت: این استان درتامین مرغ مشکلی ندارد.
کد خبر: ۹۲۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 01 December 2020

ناصر فغفوری، گفت: قیمت مرغ دراستان زنجان پایین ازسایراستانها است.

وی با بیان اینکه مرغ با قیمت ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان دراستان عرضه می‌شود، اظهار کرد: زنجان تنها استانی است که برخلاف سایر استان‌ها قیمت تمام‌شده را ثابت نگه داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، با بیان اینکه قیمت مرغ از طریق سایر استان‌ها رعایت نشده است، گفت: همین رعایت نشدن مانند دفعات قبل مشکلاتی را برای استان به دنبال خواهد داشت و باعث قاچاق مرغ می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه طی چند روز گذشته روزانه ۵۰ تن مرغ در استان در حال توزیع است، تاکید کرد: این استان درتامین مرغ مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ تغییری در سرانه سهمیه آرد نانوایی‌ها انجام نشده و نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها تشدید شده است، گفت: میزان مصرف نانوایی‌ها به صورت روزانه مشخص است و در صورت کم یا زیاد بودن آرد واحد نانوایی باید پاسخگو باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، تصریح کرد: در هنگام بازدید بازرسان، میزان آردها بررسی می‌شود که نسبت به بازرسی مرحله قبل باید از تعداد آردها کم شده و کیسه‌های آن نیز موجود باشد.

فغفوری برلزوم مشخص شدن مبنای محاسبه مالیاتی مرغ‌فروشان اشاره کرد و افزود: این امر مشکل مالیاتی برای این صنف را حل خواهد کرد و در حال حاضر صنف مرغ فروشان با مشکل پرداخت مالیات مواجه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار