مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهر کرمانشاه، از توقیف و اعمال قانون بیش از ۳۱۵ دستگاه تاکسی و اتوبوس و همچنین اعمال تعهد و ثبت تخلف 733 فقره برای رانندگان بدون ماسک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 30 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سجاد سلیمانی از اهتمام سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه بر اجرای صحیح رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری شایسته رانندگان شاهد رعایت استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم و این روند هر روز بهبود می‌یابد.

وی ادامه دا د: با تمام تدابیر پیشگیرانه سازمان حمل و نقل و مسافر شهر کرمانشاه،به جهت حفظ سلامت شهروندان و رانندگان در این مدت علاوه بر توقیف و اعمال قانون بیش از ۳۱۵ دستگاه تاکسی و اتوبوس فاقد ماسک ۷۳۳ فقره مدارک رانندگان که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در زمان سفرهای درون شهری رعایت نکرده بودند اخذ و تعهد محضری مبنی بر عدم تکرار تخلف در کارنامه آن‌ها ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهر کرمانشاه یادآور شد: تیم‌های واحد گشت و بازرسی دو نوبت صبح و بعدازظهر در سطح شهر مستقر هستند و بر اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها نظارت لازم را دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار