در بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمانشاه دشمنان بدانند که راه شهیدان هسته‌ای، دانشمندان، مجاهدان و ایثارگران این سرزمین و راه شهید والا مقام دکتر محسن فخری‌زاده همچون راه شهید سلیمانی‌ها با اقتدار ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۲۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 29 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده بیانیه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

باسم رب الشهداء و الصدیقین

وَ لاٰ تَحْسَبَنَّ اَلَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اَللّٰهِ أَمْوٰاتاً بَلْ أَحْیٰاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در پی جنایات تاریخی جبهه استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران بار دیگر نامردان کوردل و ایادی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار یکی دیگر از فرزندان انقلابی وجهادگر کشورمان، دانشمند هسته‌ای، دکتر محسن فخری‌زاده را که عمری با اخلاص و مجاهدت در راه توسعه علمی کشور و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با افتخار طی کرد، ناجوانمردانه به شهادت رساندند.
دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هرگاه در عرصه‌های بین‌المللی و علمی تاب مقابله با ملت شریف، ولایی و انقلابی ایران اسلامی و پیشرفت‌های همه جانبه آن را ندارند به شیوه‌های جنایتکارانه و تروریستی روی می‌آورند.

اما سران رژیم نامشروع صهیونیست و آمریکا وآل سعود واذناب و ایادی مزدور آن‌ها در منطقه باید بدانند که راه شهیدان هسته‌ای، دانشمندان، مجاهدان و ایثارگران این سرزمین و راه شهید والا مقام دکتر محسن فخری‌زاده همچون راه شهید سلیمانی‌ها ادامه خواهد یافت و مطمئنا این شهادت‌ها مایه رویش و ظهور دانشمندان و جوانان انقلابی در همه زمینه‌ها و بیداری ملت ما خواهد شد و به مدد الهی، نقشه‌های شوم آنان بی‌اثر می‌شود و راهشان با اقتدار ادامه دارد.

ما اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمانشاه، ضمن تجدید عهد با ولی امر مسلمین در جهت حفظ آرمان‌های نظام مقدس اسلامی، شهادت دانشمند متعهد وشهید هسته‌ای، دکتر محسن فخری‌زاده را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ارجمند شهدا، خانواده معزز این شهید و همه دوستداران و شاگردان و ارادتمندان جبهه علمی کشور تهنیت وتسلیت عرض می‌کنیم و خواستار انتقام خون این شهید از عاملان و بانیان آن می‌باشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار