مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: اگر متقاضیان دریافت کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومانی برای ارسال پیامک به سامانه ۶۳۶۹ با مشکل مواجه هستند و پیامکشان ارسال نمی‌شود، باید شماره ۹۸ را قبل ۶۳۶۹ وارد کنند.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 28 November 2020

جزئیات پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی

به گزارش «تابناک البرز» حسین فلاح نژاد با اشاره به جزئیات پرداخت کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی اظهار کرد: کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومانی در مجموع به بیش از ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ایرانی تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای دریافت این کمک هزینه لزومی به ثبت نام نیست، افزود: این مبلغ به مدت چهار ماه به کسانی که درآمد ثابت معیشتی ندارند و بیمه پرداز نیستند تعلق می‌گیرد.

وی در خصوص جزئیات وام یک میلیون تومانی گفت: سرپرستان خانوار متقاضی دریافت این وام  از چهارم تا ۱۱ آذر ماه فرصت دارند کد ملی خود را به سامانه ۶۳۶۹ ارسال کنند. از ۱۲ تا ۱۹ آذر وضعیت متقاضیان رصد می‌شود و از ۲۰ تا ۲۷ همین ماه هم به کسانی که واجد شرایط باشند، پیامک ارسال خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: اگر متقاضیان برای ارسال پیامک به سامانه ۶۳۶۹ با مشکل مواجه هستند و پیامکشان ارسال نمی‌شود، باید شماره ۹۸ را قبل ۶۳۶۹ وارد کنند.

فلاح نژاد گفت: این وام با کارمزد چهار درصد و در اقساط ۳۰ ماهه از یارانه مشمولین کسر خواهد شد.

وی اضافه کرد: دولت پیش از این نیز وام یک میلیون تومانی به ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر در ۳۰ قسط پرداخت کرد و تا کنون پنج قسط آن از خانوار کسر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار