تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
در حالی که رییس سازمان اداری و استخدامی کشور روز گذشته از تعطیلی یک هفته ای ادارات در سطح کشور خبر داد ولی تا این لحظه اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی به ادارات کهگیلویه وبویر احمد اعلام نشده است !
کد خبر: ۹۱۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 27 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ جمشید انصاری با حضور در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما خبر داد که بر اساس آن؛ در هفته آینده ادارات، تعطیل خواهند بود مگر آنکه حضور با تشخیص مقامات ضروری تشخیص داده شود و ایشان همچنین از ابلاغ این تصمیم از سوی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت خبر داد.
گفتنی است در این برنامه رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از همه دستگاه های دولتی خواست تا به این دستور به صورت جدی عملی شود و در ادامه از مردم نیز خواست تا کارهای اداری خود را دو هفته به تعویق بیاندازند.
سردرگمی کارمندان در ابهام گویی مسئولین
حال با اینکه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از این تصمیم دولت و ابلاغ آن توسط رییس جمهور خبر داد اما اینجا در کهگیلویه وبویر احمد برخی کارمندان ادارات مختلف اعلام می کنند که چنین ابلاغیه ای تا این لحظه به آنان اطلاع رسانی نشده و از نظر آن ها ادارات روز شنبه به فعالیت خود ادامه می دهند !
امروز معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با یکی از سایت های محلی گفت : موضوع تعطیلی یک هفته ای ادارات کشور توسط رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده ، اما دستورالعملی هنوز ارسال نشده است.
احد جمال که با صبح زاگرس گفتگو کرده است افزود : باید این مورد نیز آنلایزشود که این دستورالعمل شامل چه مناطقی می شود، با توجه به اینکه تعطیلی هم باشد باز باید این مدیریت کرونا به طریقی انجام شود و نمی توان تعطیل کرد.
وی افزود: هنوز دستورالعملی به استان ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ نیز باید آنالیز کنیم، محتوای آن را بررسی و بر اساس آن تصمیم گیری و عمل شود.
اما این ابهام گویی در سخنان استاندار هم وجود داشت! چرا که حسین کلانتری در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران در خصوص محدودیت‌ ها هم، عنوان کرد: تدابیر دولت این است که در هفته پیش رو در مناطق قرمز مدیران پای کار باشند اما در خصوص تعطیلی ادارات تابع اعلام ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا هستیم و طبق ابلاغیه ستاد ملی به دستگاه‌ های استان ابلاغ می‌ کنیم. 
امروز کارمندان زیادی با تابناک کهگیلویه و بویراحمد تماس گرفته و از ابهام در این خصوص سخن می گفتند این در حالی است که مشاهده شده است برخی روابط عمومی ها در فضای مجازی اطلاعیه صادر کرده و اعلام تعطیلی نموده اند اما تاکنون اطلاعیه رسمی از طرف مسئولین ارشد استان صادر نشده است و گفته اند "هنوز دستورالعملی به استان ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ نیز باید آنالیز کنیم، محتوای آن را بررسی و بر اساس آن تصمیم گیری و عمل شود." !
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار