عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: هدف مهم طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا شناسایی سریع بیماران کرونایی ، قرنطینه خانگی موثر ، حمایت از گروه های در معرض خطر ، تست گسترده ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا است.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 26 November 2020

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بر اساس اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته برای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا در شهرستان هرسین ۴ کمیته مراجعه ، پیگیری ، نظارت ، حمایت و قرنطینه خانگی و غیر خانگی در فاز اجرای این طرح حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا شهرهای هرسین و بیستون به مناطق مختلفی تقسیم شده اند و طرح توسط اعضای کمیته های چهارگانه که متشکل از افراد آموزش دیده است اجرا میشود.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: ۴ پایگاه جامع سلامت شهری و ۳۲ خانه بهداشت روستایی و پایگاه جامع سلامت شماره ۱ بیمارستان شهدای هرسین با جدیت تمام برنامه های از پیش تعیین شده را برای بیماران کرونایی پیگیری می کنند.

کنجوریان تصریح کرد: آموزش و نحوه نگهداری از بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند توسط کمیته نظارت و پیگیری طرح شهید سلیمانی بصورت ۶ الی ۷ بار در طی روز انجام می شود و خانواده بیمار بصورت گسترده با نحوه نگهداری از بیمار و چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی مربوطه آشنا می شوند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار