علی یارتبار:
مدیرکل مالی شهرداری کرمانشاه از فاز اول تجدید ارزیابی و‌تشکیل بانک اطلاعات املاک خبرداد و تاکید کرد: با تشکیل بانک اطلاعات یکپارچه از زمین و مستغلات شهرداری پشتوانه منابع مالی تجدید ارزیابی شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 25 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،علی یارتبار در جمع شهرداران و مدیران عامل سازمانهای شهرداری با اشاره به کیفیت شفافیت نظام مالی درمدیریت مالی شهرداری گفت: با تشکیل بانک اطلاعاتی املاک در فاز اول زمین ها و مستغلات مشخص شده شهرداری علاوه بر تجدید ارزیابی بعنوان پشتوانه مالی مدیریت شهری منابعی که تا کنون در حالت بالقوه بوده اند نیز به حالت بالفعل در خواهند آمد.

وی افزود: در فاز اول این طرح توانستیم چهار هزار و نهصد میلیارد تومان از داراییهای شهرداری را تجدید ارزیابی کنیم که در آینده قطعا میتواند زمینه جذب سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مدیریت شهری را فراهم نماید.

مدیرکل مالی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با گسترش فعالیت ها و خدمات شهرداریها از طرفی و بالارفتن انتظارات و توقعات مردم از شهرداری و افزایش جمعیت شهرنشین در کلانشهر کرمانشاه به همراه شیوع ویروس کرونا بیشتر از هر زمان دیگری توجه به منابع مالی و درآمدی شهرداری ها بیشتر شده است.

یارتبار خاطر نشان کرد: در حوزه مدیریت شهری با توجه به اینکه سیستم مالی بر مبنای درآمد و هزینه بنا شده است کار برای مدیریت شهری بسیار سخت است و این در حالیست که بسیاری از ارگانها و دستگاههای دولتی منابع مالی خود را از مرکز دریافت می کنند.

وی گفت: در این شرایط با مدیریت شهردار کرمانشاه و تلاش شبانه روزی همکاران توانسته ایم با تزریق به موقع مالی به تمامی پروژه های بزرگ عمرانی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به شهروندان شرایطی را بوجود آوریم که همه پروژه هافعال باشند.

مدیرکل مالی شهرداری با بیان اینکه انضباط مالی یکی از اولویتهای سیاست گذاری شهرداری در حال حاضر است تاکید کرد: توانسته ایم با دیدی منطقی و بر اساس سیاستگذاری درست و یک استراتژی هدفمند از زیان ده بودن بسیاری از واحدها و سازمانها جلوگیری کنیم و آنان را به سازمانهای سودآور تبدیل نماییم.

 یارتبار در پایان ابراز کزد: اعتماد جامعه شهروندی و شفافیت در حوزه مالی زمینه ساز مشارکت تک تک شهروندان در عرصه مدیریت شهری خواهد بود که این امر بزرگترین سرمایه برای شهرداری بعنوان نهادی مردمی بحساب می آید و در توسعه و پیشرفت کرمانشاه خصوصاً بهبود کیفیت اداره امورشهر تاثیر گذار خواهد بود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار