فرمانده انتظامی البرز گفت که از ابتدای اجرای طرح محدودیت ترددها که از اول آذر ماه جاری اجرایی شده ، ۴۴۸ خودرو متخلف در این استان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 25 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان گفت: ماموران پلیس راه و انتظامی در ۲۴ نقطه از محورهای ورودی و خروجی استان برای اجرای طرح محدودیت های کرونایی مستقر شده و از ورود یک هزار و ۵۸۴ خودرو با پلاک غیر بومی به استان البرز جلوگیری کردند.

وی اضافه کرد: تردد خودروها در ساعت ممنوعیت به وسیله دوربین های هوشمند رصد می شود و مردم استان البرز همکاری خوبی با عوامل اجرایی داشته اند.

سردار محمدیان با بیان این که در سطح شهرها نیز ۷۸ تیم پلیس در حال سرکشی از نحوه اجرای طرح توسط صنوف هستند، ادامه داد: در اجرای طرح تعطیلی صنوف ، تاکنون از ۳ هزار و ۳۲۹واحد صنفی بازدید ، و برای ۴۲۱ واحد اخطاریه صادر و ۴۰ واحد صنفی هم به دلیل نقض محدودیت های کرونایی پلمب شده اند.

وی خاطرنشان کرد که به منظور قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا و تضمین سلامت شهروندان، پلیس در کنار سایر دستگاه ها برای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پای کار است.محدودیت های کرونایی به مدت ۲ هفته در مناطق قرمز کشور ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار