فرمانده لشکر۱۰ سیدالشهدا(ع) گفت: فداکاری‌های بسیج در اقشار مختلف جامعه مختص امروز نیست، بلکه از ابتدای انقلاب مردم ما بسیجی‌وار در برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 25 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» علی رفیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه بسیجیان سرافرازی که با فرمان امام (ره) سازمان بزرگ بسیج مستضعفان را در صحنه عمل به عینیت کشیدند، اظهار داشت: بسیج برگرفته از فرهنگ عمیق دینی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه باید در توصیف بسیج به عملکرد و مبنی فکری او توجه می‌کنیم، افزود: عملکرد بسیج این است که هرجا برای کشور خطر وجود داشت، ورود کند.

فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا (ع) با عنوان اینکه 8سال دفاع مقدس بی‌بدیل‌ترین نقش را بسیج ایفا کرد، گفت: بسیج پس از دفاع مقدس نیز در هرجا که نیاز بود از جمله سیل، زلزله و مبارزه با ویروس کرونا حاضر شد و در راه خدمت به مردم پیشگام بود.

رفیعی با بیان اینکه بیشتر از اینکه به عملکرد بسیج توجه شود باید به مبانی فکری او توجه شود، تصریح کرد: بسیج پاک‌ترین اندیشه الهی است و یک بسیجی تمام خصایص امیرالمومنین(ع) که از جمله آن می‌توان به خطر پذیر بودن و ازخود گذشتگی اشاره کرد، دارد.

وی با بیان اینکه در هر زمان که نیاز به فداکاری باشد بسیج پیشگام است، خاطرنشان کرد: فداکاری‌های بسیج در اقشار مختلف جامعه مختص امروز نیست، بلکه از ابتدای انقلاب مردم ما بسیجی وار در برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند.

فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ع) با عنوان اینکه مردم کرج در 8سال دفاع مقدس با همین ماهیت بسیجی‌وار خود توانستند این نماد را نشان دهند، گفت: همچنین در دفاع از حریم حرم نیز حضور پررنگی داشتند و شهدای بسیاری را نیز تقدیم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار