رئیس سازمان صمت البرز در پاسخ به اینکه آیا امیدی برای ارزان شدن برخی کالاها هست، توضیح داد: این امکان متاثر از وضعیت اقتصادی کشور از جمله نرخ ارز، میزان فروش مواد پتروشیمی و تغییراتی در وضعیت تحریم‌ها است.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 14 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» رامین ربیعی با اشاره به اینکه مشکل کمبود روغن مایع در استان حل شده، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار برای البرز ۱۲۰۰ تن  سهمیه روغن خوراکی اختصاص داده بود که با رایزنی صورت گرفته  به ۳۳۰۰ تن رسید.

وی با اشاره به اینکه سالانه حدود ۴۶۰۰ تن روغن در البرز به مصرف می‌رسد، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۹۱۱ تن روغن جامد هم به سهمیه اختصاص داده شده اضافه می‌شود.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا مشکل کمبود روغن جامد هم در البرز حل شده، گفت: هر چند وزارت بهداشت تاکید دارد که تولید روغن جامد متوقف شود ولی برای تامین نیاز برخی صنوف مثل نانوایی‌ها، قنادی‌ها و ... تولید این محصول ادامه دارد.

ربیعی با بیان اینکه توزیع روغن نباتی از اواخر این هفته آغاز می‌شود، افزود: هر چند توزیع این محصول به شکل گسترده قبل نخواهد بود ولی به نحوی است که نیاز مصرف کننده‌ها را برطرف کند.

رئیس سازمان صمت البرز با اشاره به نحوه نظارت بر بازار توزیع و فروش توضیح داد: با همکاری بسیج اصناف طرح محله  محور در حال اجرا است که بر اساس آن کرج به ۵۰ محله تقسیم شده و ناظران در این محلات رفت و آمد دارند و بر نحوه توزیع و قیمت کالاها نظارت می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر مردم با مراجعه به فروشگاهی دیدند که قیمت کالایی خط خورده و یا پاک شده و جای آن برچسب جدیدی زده شده موضوع را با ۱۲۴ در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار