کد خبر: ۹۰۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 23 September 2020

 

سهرابی مالک جدید باشگاه داماش گیلان شد

رشت - ایرنا - مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان گفت: با نهایی شدن قرارداد مالکیت داماش سامان سهرابی عهده دار مالکیت این باشگاه و جایگزین اسماعیل حاجی پور شد.

میثم محبوب روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنکار ایرنا اظهار داشت: مالک جدید داماش اهل استان گیلان است که سابقه بازی در تیم فوتبال سبحان رشت را دارد و  پس از حضور در لیگ دسته سوم کشور به همراه سبحان رشت ، راهی تهران شد و در سال ۸۸ به عضویت تیم راه آهن تهران درآمد و به صورت حرفه ای به فوتبال ایران معرفی شد.

وی ادامه داد: البته مالک جدید باشگاه داماش ابتدا در رشته رزمی تکواندو فعالیت داشت و پس از آن وارد عرصه فوتبال شد و پس از حضور در تیم راه آهن ، به تیم نساجی قائم شهر پیوست اما پس از مصدومیت، چند سالی از فوتبال دور شد و پس از بهبودی کامل به ترکیه رفت.

وی بیان کرد: سهرابی عنوان جوانترین مدیرعامل در فوتبال ترکیه را به خود اختصاص داده و  اواخر سال ٢٠١٧ موفق به ثبت باشگاه سامی اسپورت در استان آنتالیا ترکیه شد، وی در حال حاضر در زمره جوانترین مدیرعاملان حاضر اروپا می باشد و رکورددار انتقال بازیکن در سال گذشته است.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تغییر در مالکیت باشگاه داماش، مشکلات این تیم برطرف شود تا داماشی ها با قدرت در رقابت های فصل آتی لیگ دسته اول حضور یابند، البته با تغییر ایجاد شده به طور حتم مالک جدید باشگاه در خصوص کادرفنی ، عوامل اجرایی و بازیکنان این تیم تصمیم گیری خواهد کرد.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته توانست با خرید امتیاز تیمی از استان خوزستان در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد، سرانجام در پایان این مسابقات در رتبه دوازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت تا سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار