کد خبر: ۹۰۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 23 September 2020

 

قایقران گیلانی نایب قهرمان کشور شد

رشت - ایرنا - مهدی کریمی قایقران گیلانی مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را کسب کرد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار شد و در نهایت گیلان یک مدال نقره از این رقابت ها کسب کرد.

مرتضی ورزلدوست افزود: در پایان این مسابقات و در بخش کانو، مهدی کریمی از استان گیلان پس از قایقرانی از چهارمحال و بختیاری در مکان دوم قرار گرفت و مدال نقره این دوره از رقابت ها را بر گردن آویخت.

وی بیان کرد: قایقرانان استان های چهارمحال و بختیاری، البرز، فارس، گیلان، تهران، اردبیل، کردستان، خوزستان، مازندران و اصفهان در رقابت‌های اسلالوم شرکت داشتند که در دو بخش کانو و کایاک با هم به رقابت پرداختند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: خوشبختانه گیلان یکی از قطب های برتر قایقرانی در کشور بشمار می رود و ورزشکاران این استان در رشته های مختلف همواره در مسابقات حضور یافته و مدال های رنگارنگی را کسب می کنند و این در حالی است که در رشته روئینگ، استان گیلان ورزشکاران و مربیان ارزشمندی در تیمهای ملی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار