کد خبر: ۹۰۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 23 September 2020

 

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس جمعی از مسئولان سپاه ناحیه املش با همراهی امام جمعه این شهرستان با حضور در منزل شهید «رضا ابراهیمی» در روستای یاعلی گوابر از مادر این شهید والامقام، تجلیل کردند.
 
به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در راستای تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولان سپاه ناحیه املش با همراهی امام جمعه این شهرستان با حضور در منزل شهید رضا ابراهیمی در روستای یاعلی گوابر از مادر این شهید والامقام با اعطای هدیه، تجلیل کردند.

سرهنگ پاسدار حمید یحیی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه املش در این دیدار ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت رقیه(س)، بیان کرد: مادران شهدا گنجینه‌هایی هستند که از انفاس طیبه این عزیزان، خادمان شهدا همچون ما نفس و قدرت می‌گیریم. دعای خیر مادران شهدا بوده است که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی پیروز و سربلند بیرون آمده‌ایم.

وی با اشاره به جمله معروف از دامن زن مرد به معراج می‌رود، گفت: این جمله حقیقتاً در انقلاب ما عینیت یافت. مادرانی که با پرورش جوانان غیور، فرزندان خود را به مسلخ عشق و شهادت فرستادند تا ما امروز سربلندتر و با عزت‌تر از گذشته باشیم. مادران شهدا اسوه‌های صبر و استقامت و سروهای بلندقامتی هستند که از سایه این سروها سال‌های سال بهره‌مند می‌شویم.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام علی رنجبر، امام جمعه املش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: وظیفه مسئولان است که همیشه به خانواده شهدا سرکشی و در همه حال از آنان تکریم و تجلیل کنند؛ این دیدارها چراغ هدایتی است که ما راه را گم نکنیم.
 
 

الیاس عبداله‌‌پور املشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار