مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: برگزاری جشنواره‌های استعداد یابی برای کشف استعداد‌های نهفته استان ضروری است.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 21 September 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام دکتر ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در نشست خبری با موضوع جشنواره استعداد‌های برتر که در سالن جلسات استاد صدری افشار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، افزود: برای کشف استعداد‌های برتر نوعی مهندسی نیاز بوده و برگزاری جشنواره‌های استعداد یابی برای کشف استعداد‌های نهفته استان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌ها نخستین گام برای هدف‌های نهایی از جمله توسعه وکشف استعداد‌های برتر است، یاد آور شد: با محاسبه دقیق و برنامه ریزی شده می‌توان نخبگان و استعداد‌های استان که سرمایه ماندگار هر کشور و جامعه‌ای هستند را شناسایی و شکوفا کرد.

حجت الاسلام خدایاری با اشاره به پیروزی‌ها و دستاورد‌های جوانان کشور در هشت سال دفاع مقدس ،گفت: در طول دفاع مقدس با اتکا به جوانان با استعداد علمی، نظامی و عقیدتی و مذهبی توانستیم ناممکن‌ها را ممکن سازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: شناسایی استعداد‌های برتر، جذب، آموزش از جمله کار‌های ضروری برای شناخت استعداد‌های استان است که تاکنون به این موارد کمتر توجه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار